ʼΑλλες δύο εταιρείες για το λιμάνι της Ρόδου


Αυτό έγινε γνωστό, στη χθεσινή μαραθώνια συνεδρίαση του ΠΡΟΤΟΥΡ όπου τέθηκαν ζητήματα εφ’ όλης της ύλης με κυρίαρχο αυτό της προβολής...
και διαφήμισης, η οποία πλέον αλλάζει «ρότα» και επεκτείνεται και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Πιο συγκεκριμένα, η συνεδρίαση του ΠΡΟΤΟΥΡ ξεκίνησε χθες μετά τις 2 το μεσημέρι και διήρκησε περισσότερες από τέσσερις ώρες, κατά τις οποίες τέθηκαν επί τάπητος όλα τα θέματα που αφορούν τον τουρισμό στην περιοχή μας.

Εκτενής συζήτηση έγινε σχετικά με το ταξίδι που πραγματοποιήθηκε πριν λίγο καιρό στην Γενεύη με σκοπό την παρουσίαση των λειτουργιών της υπηρεσίας home port στους εκπροσώπους της εταιρείας MSC, η οποία προτίθεται από το 2014 να χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Ρόδου ως σταθμό επιβίβασης και αποβίβασης των τουριστών της σε κυκλικά ταξίδια στην περιοχή της Μεσογείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, με αφορμή το θέμα αυτό, έγινε γνωστό από τον δήμαρχο Ρόδου κ. Στάθη Κουσουρνά ότι άλλες δύο μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας έχουν επιδείξει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες home port του λιμανιού μας! Με δηλώσεις του στη «Ροδιακή» ο δήμαρχος επιβεβαίωσε την πληροφορία αυτή και διευκρίνισε ότι «έχουν γίνει κάποιες συζητήσεις οι οποίες βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, ωστόσο αντιμετωπίζονται με τη δέουσα σοβαρότητα, καθώς πρόκειται για εταιρείες που διαδραματίζουν «πρωταγωνιστικό ρόλο» στον τομέα της κρουαζιέρας και η όποια συνεργασία μαζί τους, θα αποφέρει θετικά αποτελέσματα για τον τόπο».

Στην ίδια συνεδρίαση έγινε εκτενής αναφορά αλλά και απολογισμός για τις εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα και συμμετείχε η Ρόδος, καθώς και για αυτές του Βερολίνου και της Μόσχας που ακολουθούν τον Μάρτιο. Ωστόσο εκφράστηκε και έντονος προβληματισμός για τα χρήματα που διατίθενται για τις εκθέσεις αυτές αλλά για τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν στους τρόπους προβολής.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αποφασίστηκε η μείωση του προϋπολογισμού που χρησιμοποιείται για τις εκθέσεις αυτές, στις οποίες ο ΠΡΟΤΟΥΡ θα συνεχίσει να συμμετέχει, προκειμένου μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομηθούν να διατεθούν για την προβολή και διαφήμιση μέσω διαδικτύου. Τονίστηκε λοιπόν και υπήρξε σχεδόν ομοφωνία στην απόφαση, ότι θα πρέπει πλέον να δοθεί βάρος και στην προβολή μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης (social media) δηλαδή facebook, twitter κ.α.

Για το σκοπό αυτό θα διατεθεί το ποσό των 100.000 ευρώ από τον ΠΡΟΤΟΥΡ ως αρχή, ενώ επί του θέματος θα γίνει εξειδικευμένη εισήγηση στην επόμενη συνεδρίαση όπου και θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις. Ενημέρωση έγινε και για το θέμα της αξιοποίησης των μαρίνων της Ρόδου, αλλά και για το θέμα της Ryanair, όπου εκφράστηκε η ικανοποίηση των παρευρισκομένων για τις θετικές εξελίξεις που έχουν σημειωθεί, ενώ αποφασίστηκε να συμβάλλει οικονομικά και ο ΠΡΟΤΟΥΡ.


 Ελευθερία Πελλού.
Share on Google Plus

About Ποσειδωνία Ρόδος

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου