«Βιτρίνα» τα τατουάζ για τη διακίνηση

Στο σκαμνί του Τριμελούς Εφετείου Δωδεκανήσου Κακουργημάτων κάθισαν χθες 7 άτομα, τα οποία φέρονταν να εμπλέκονταν σε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών ουσιών στη Ρόδο...
Οι 3 από τους 7 κατηγορούμενους κρίθηκαν αθώοι, ενώ οι υπόλοιποι 4 καταδικάστηκαν για κατά περίπτωση αδικήματα. Οι κατηγορούμενοι είχαν εντοπιστεί και είχαν συλληφθεί από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Ρόδου, έχοντας στην κατοχή τους διάφορες ναρκωτικές ουσίες.
Ο πρώτος εκ των κατηγορουμένων κρίθηκε αθώος για τα αδικήματα της αγοράς και πώλησης ναρκωτικών ουσιών, αλλά ένοχος για το αδίκημα της κατοχής, με αποτέλεσμα να του επιβληθεί ποινή φυλάκισης 5 ετών και χρηματική ποινή 10.000 ευρώ. Η έφεσή του αποφασίστηκε να έχει αναστέλλουσα δύναμη υπό την προϋπόθεση ο κατηγορούμενος να εμφανίζεται κάθε 1η και 15η του μηνός στο οικείο σε αυτόν αστυνομικό τμήμα, αλλά και να καταβάλλει χρηματική εγγυοδοσία ύψους 3.000 ευρώ.
Στον δεύτερο κατηγορούμενοι επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 12 ετών και χρηματική ποινή ύψους 50.000 ευρώ για το αδίκημα της κατοχής ναρκωτικών ουσιών. Η έφεσή του αποφασίστηκε να μην έχει αναστέλλουσα δύναμη. Ο κατηγορούμενος κρίθηκε αθώος για τα αδικήματα της αγοράς και πώλησης ναρκωτικών ουσιών που τον βάρυναν.
Ο τρίτος και ο πέμπτος κατηγορούμενος κρίθηκαν ένοχοι για το αδίκημα της προμήθειας ναρκωτικών ουσιών προς ιδία χρήση και τους επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 5 μηνών με τριετή αναστολή. Ο τέταρτος, ο έκτος, αλλά και η έβδομη κατηγορούμενοι κρίθηκαν αθώοι.
Η ΔΙΚΗ ΤΩΝ «7»
Στο πλαίσιο εκδίκασης της υπόθεσης ο πρώτος εκ των κατηγορουμένων – με βάση το ρεπορτάζ της «ΠΡΟΟΔΟΥ» – υποστήριξε πως: «μόνος του παρέδωσε στους αστυνομικούς την ποσότητα των 257 γραμμαρίων που είχε κρύψει μέσα σε ένα μπουκάλι, προκειμένου να μην το δει η μητέρα του». «Τα ναρκωτικά τα αγόρασα 3 ημέρες πριν από άγνωστο πρόσωπο που συνάντησα σε ένα πάρκο. Δεν πλήρωσα για να τα πάρω, συνεννοήθηκα να τα δίνω λίγα – λίγα», υποστήριξε ο κατηγορούμενος προκαλώντας την οργή του προεδρείου, αφού δεν θα μπορούσε κάποιος που δεν τον γνώριζε να του δώσει δωρεάν ναρκωτικά.
«Είμαι 20 χρόνια τοξικομανής. Τον πρώτο κατηγορούμενο τον γνώρισα όταν ήρθε στο σπίτι μου για να κάνει τατουάζ. Πάνω στη συζήτηση μου είπε πως μπορεί να με προμηθεύει με ναρκωτικά. Λίγο αργότερα και για 5 με 6 μήνες τον φιλοξένησα σε ένα δωμάτιο που ήταν δίπλα απ’ το δικό μου. Είχαμε κανονίσει να μου δίνει 150 ευρώ το μήνα, αλλά μου έδινε ναρκωτικά και έτσι δεν χρειαζόταν να πληρώνει», είπε ο δεύτερος κατηγορούμενος, υποστηρίζοντας πως «τα 118 γραμμάρια κοκαΐνης, η ζυγαριά κ.τ.λ. βρέθηκαν σ’ αυτό το δωμάτιο». «Δεν γνώριζα τι γινόταν, δεν ήξερα ότι εκεί υπήρχαν ναρκωτικά. Όσο για τα εμβάσματα, απλά μεσολαβούσα για να στείλω κάποια χρήματα εκεί που μου έλεγε ο πρώτος κατηγορούμενος», συμπλήρωσε και κατέληξε λέγοντας ότι: «τα χρήματα που φαίνεται να έλαβα εγώ μου τα έστειλε ως δανεικά φιλικό μου πρόσωπο».
Ο τρίτος κατηγορούμενος αποκάλυψε πως: «ο πρώτος και ο δεύτερος του είχαν πουλήσει ναρκωτικά, αλλά λίγες φορές. «Έφθασα στη Ρόδο τρεις μήνες πριν τη σύλληψή μου. Ο πρώτος κατηγορούμενος μου πούλησε μία συσκευασία με 3 γραμμάρια κάνναβης έναντι 20 ευρώ. Ο δεύτερος μου πούλησε 1 γραμμάριο κοκαΐνης για 70 ευρώ, και άλλες δύο τρεις φορές μου πούλησε κάνναβη», εξήγησε ο νεαρός, ενώ σημείωσε πως τους είχε γνωρίσει ενώ είχε πάει να κάνει τατουάζ. «Και τα 19 χάπια έκσταση που βρήκατε είναι δικά μου, καμία σχέση δεν έχει ο πέμπτος κατηγορούμενος», υποστήριξε.
Ο πέμπτος κατηγορούμενος ξεκαθάρισε πως η μικροποσότητα των ναρκωτικών που βρέθηκε στο σπίτι της κοπέλας του ήταν δική του και σημείωσε ότι εκείνη (δηλαδή η έκτη κατηγορούμενη) δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση. «Περίπου 1,5 χρόνο έκανα κάνναβη. Τώρα είμαι καθαρός» ξεκαθάρισε. Από την δική της πλευρά η έκτη κατηγορούμενη δήλωσε πλήρη άγνοια για την υπόθεση. «Μας πήραν τηλέφωνο και μας είπαν πως η μητέρα του φίλου μου δεν είναι καλά. Αμέσως ο φίλος μου έφυγε από το σπίτι, αλλά άφησε ένα τσιγάρο πάνω στο τραπέζι. Εγώ δεν ήξερε ότι περιείχε κάνναβη», είπε.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ
Αργά το απόγευμα της 20ης Αυγούστου έτους 2008, στην πόλη της Ρόδου, στο πλαίσιο αστυνομικής επιχείρησης που οργανώθηκε από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ρόδου, συνελήφθησαν 6 άτομα, από τα οποία ένας 36χρονος Έλληνας, ένας 22χρονος ομογενής και τέσσερις αλλοδαποί (2 υπήκοοι Βουλγαρίας, 1 Μολδαβίας και 1 Αλβανίας). Οι συλληφθέντες κατηγορήθηκαν για τα κατά περίπτωση αδικήματα της κατοχής και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών. Για την ίδια υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία και σε βάρος ενός 33χρονου αλλοδαπού υπηκόου Αλβανίας, ο οποίος αναζητείτο.
Ύστερα από έρευνα, που διήρκησε περίπου δυο μήνες, διαπιστώθηκε ότι ο 33χρονος Αλβανός (πρώτος κατηγορούμενος) σε συνεργασία με τον 36χρονο Ροδίτη (δεύτερος κατηγορούμενος) και παράλληλα ο 23χρονος υπήκοος Μολδαβίας, προμήθευαν τους υπόλοιπους συλληφθέντες με ναρκωτικές ουσίες προκειμένου αυτοί με τη σειρά τους να τις διακινούν σε τοξικομανείς της Ρόδου. Στο πλαίσιο της επιχείρησης, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών και της ομάδας ΔΙ.ΑΣ., παρουσία Εισαγγελικού και Δικαστικού Λειτουργού πραγματοποίησαν έρευνες στις οικίες των συλληφθέντων στην κατοχή των οποίων βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:
· Ποσότητα κοκαΐνης βάρους 119.6 γραμμαρίων.
· Ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης 386 γραμμαρίων.
· Ποσότητα λευκής ουσίας-σκόνης για νόθευση κοκαΐνης βάρους 627 γραμμαρίων.
· Πεντακόσια εβδομήντα επτά (577) ναρκωτικά χάπια «ecstasy».
· Τρεις (3) ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας.
· Το χρηματικό ποσό των 2.655 ευρώ.
· Ένα (1) Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο ως μέσο διακίνησης ναρκωτικών.
· Πέντε (5) κινητά τηλέφωνα ως μέσα διευκόλυνσης διακίνησης ναρκωτικών.
Στο πλαίσιο διερεύνησης της υπόθεσης προέκυψε ότι ο 33χρονος Αλβανός το χρονικό διάστημα των τελευταίων πέντε ετών έχει διακινήσει μέσω εταιρείας ταχυμεταφοράς χρημάτων το χρηματικό ποσό των 100.000 ευρώ προερχόμενο από συναλλαγές για εμπορία ναρκωτικών.
Τον πρώτο κατηγορούμενο εκπροσώπησε η Μαρία Κρικοπούλου, τον δεύτερο ο Μανόλης Βλάχος, τον τρίτο ο Μανόλης Κουτσούκος και το ζευγάρι ο Στέλιος Αλεξανδρής.
proodos.
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου