ΑΞΙΟΛΟΓΑ: Το «Χαμόγελο του Παιδιού» βρίσκεται στην πλατεία Κύπρου και σας περιμένει (φωτο)

To περίπτερο του χαμόγελου του Παιδιού βρίσκεται στην Πλατεία Κύπρου με σκοπό την ενημέρωση για το πολύπλευρό του έργο και ευαισθητοποίηση του κόσμου για τη στήριξη των σκοπών του...

Για τους σκοπούς της ΜκΟ, μίλησε η Λουζάκη Παολίνα η οποία καλεί τους πολίτες να στηρίξουν τη δομή που υποστηρίζει και παιδιά από όλη την Ελλάδα και τη Ρόδο, δηλώνοντας: «Το Χαμόγελου του Παιδιού, είναι ένας Οργανισμός μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα που στηρίζεται στο συναίσθημα αλλά δε μένει μόνο σε αυτό. Το 2012 σημειώσαμε αύξηση στα παιδιά που υποστηρίξαμε της τάξης του 80% συγκριτικά με το 2011 υποστηρίζοντας 41.897 παιδιά. Στα 10 σπίτια μας έμειναν 283 παιδιά και 42 παιδιά συμμετείχαν στα σπίτια ημερήσιας φροντίδας. Χάριν στη στήριξη των επιχειρηματιών, των πολιτών και των εθελοντών καταφέρνουμε όχι μόνο να συνεχίζουμε το έργο μας αλλά και να αυξήσουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες για τα παιδιά όλης της Ελλάδας και της Ρόδου, που σήμερα είναι απαραίτητες για μεγάλη μερίδα των συμπολιτών μας. Ελάτε να βοηθήσουμε όλοι μαζί. Όλοι ενωμένοι μπορούμε να τα καταφέρουμε να κρατήσουμε το χαμόγελο του παιδιού ζωντανό».
Όσο για την εμπειρία της από την οικογένεια του Χαμόγελου του Παιδιού, η κ. Λουζάκη τονίζει: «Είμαι εδώ και επτά χρόνια στο Σύλλογο. Έχω μεγαλώσει με πολλή αγάπη, δεν μου έχει λείψει τίποτε. Όλοι είμαστε σαν αδέλφια στο σπίτι, σαν μία οικογένεια. Τώρα σπουδάζω. Είμαι φοιτήτρια στα Γιάννενα και συνεχίζει το Χαμόγελο του Παιδιού να με υποστηρίζει. Είμαι υπερήφανη που είμαι στην οικογένεια του χαμόγελου του παιδιού. Και εγώ με όποιο τρόπο μπορώ, στηρίζω όπως μας έχουν στηρίξει και εμάς τόσα χρόνια».
Rodosalarm
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου