"Είμαι στόχος του παρακράτους"

Για ακόμη ένα «παιχνίδι» των συνήθως υπόπτων κάνει λόγο στην απάντηση της η κ. Ρένα Μαντικού, μετά την γνωστοποίηση ότι έχουν διαβιβαστεί...
υπηρεσιακά από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση τρία πορίσματα που αφορούν τις προσλήψεις δημοτικών αστυνόμων στους πρώην δήμους Ιαλυσού και Αταβύρου και τα οποία φέρουν στοιχεία από τα οποία προκύπτουν ενδείξεις διάπραξης ποινικών πράξεων από την πρώην Τμηματάρχη της Περιφέρειας. 

Η κ. Μαντικού ξεκαθαρίζει πως όλα τα μέχρι τώρα στοιχεία είναι υπέρ της και «οδηγούν» στην αθώωση της, ενώ τονίζει πως πίσω από τις ενέργειες αυτές κρύβεται «το παρακράτος» το οποίο «προσπαθεί ακόμη να γαντζωθεί με νύχια και με δόντια στην εξουσία». Η ίδια τονίζει πως ουδέποτε «έλαβε έστω και ένα ευρώ για να ευνοήσει ή να παρανομήσει για οτιδήποτε» και προειδοποιεί ότι θα χρησιμοποιήσει κάθε νόμιμο μέσο για να προστατεύσει την αξιοπρέπεια της έναντι αυτών που την πολεμούν! 

Αναλυτικά η απάντηση της κ. Ρένας Μαντικού έχει ως εξής: 
«κ. Διευθυντά, 
Για (ακόμα) μία φορά, είμαι υποχρεωμένη να απαντήσω στο πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας σας, με τίτλο «τα νέα στοιχεία σε βάρος μου». 

Είναι κοινή πεποίθηση, ότι τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς. Το παρακράτος συνεχίζει απτόητο το έργο της καταστροφής του ελληνικού λαού, αδίστακτο και ανελέητο, προσπαθώντας να εξαφανίσει κάθε σπίθα αντίστασης, να λυγίσει και να κάμψει το φρόνημα κάθε υγιούς στοιχείου που υπάρχει στον τόπο μας. 

Το παρακράτος που διόρισε χιλιάδες δικούς του, πιόνια της εξουσίας που κατέστρεψε την εθνική μας οικονομία, έστειλαν στην μετανάστευση χιλιάδες νέων Ελλήνων, στην αυτοκτονία πλήθος Ελλήνων, και στην εξαθλίωση ολόκληρο το λαό μας, προσπαθεί να γαντζωθεί με νύχια και με δόντια στην εξουσία και στον αγώνα του αυτό, με εκδικητικότητα κατασκευάζει στοιχεία όταν τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις και καταθέσεις των εμπλεκομένων αλλά και όλα τα στοιχεία που ολοκλήρωσαν τη δικογραφία από το Φεβρουάριο του 2013, οδήγησαν στην πλήρη αθώωση μου. 

Έρχονται σήμερα προκειμένου να με φιμώσουν να διατείνονται για τάχα νέα στοιχεία 9 χρόνια μετά, όταν είχαν στα χέρια τους όλα τα έγγραφα των διορισμών και οι μόνοι που είχαν όφελος να τα διαχειρίζονται όπως θέλουν, ήταν οι συνήθεις ύποπτοι. 

Τα έργα μου τα γνωρίζει ολόκληρη η Δωδεκάνησος, η προσφορά μου και ο ανιδιοτελής χαρακτήρας μου για βοήθεια προς τον πλησίον μου, ενόχλησαν το κατεστημένο, γιατί η διαφορά στην τακτική, η δωδεκάωρη και πλέον εργασία μου στα κοινά, έδωσαν το κίνητρο στο παρακράτος για την ολοκληρωτική μου εξόντωση. 

Γνωρίζουν βέβαια, ότι ποτέ δεν «έγλειψα το μέλι», όταν το παρακράτος μέσα σε λίγες ημέρες αποκτούσε τετραώροφο αξίας άνω των 2 εκατ. ευρώ, καταθέσεις στο εξωτερικό (βλέπε λίστες Λαγκάρντ κ.α.). 

Η ζωή του καθένα είναι αντίστοιχη με τα έργα του και τα πόθεν έσχες του. 
Όσοι με κατηγόρησαν τους καλώ να δείξουν το πόθεν έσχες και τα βιβλιάρια, γιατί εγώ η Ρένα Μαντικού, ουδέποτε έλαβα έστω και ένα ευρώ για να ευνοήσω ή να παρανομήσω για οτιδήποτε. Επιφυλάσσομαι για την πλήρη προστασία της αξιοπρέπειας μου, να καταθέσω στα δικαστήρια, την πολιτική δίωξη που υφίσταμαι για πέντε χρόνια τώρα, όταν είμαι η μόνη δημόσια υπάλληλος με προσφορά αληθινού έργου στην Δημόσια Διοίκηση. 
Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.

http://www.rodiaki.gr/article.php?id=256851&catid=5&maincatid=1


Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου