«Σεφ... Της γκάφας» ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης… γαστρονομίας κ. Ζαννετίδης

Εκθέτει για μια ακόμα φορά τον εαυτό του, αυτόν που τον τοποθέτησε σε θέση ευθύνης και προσβάλλει τη νοημοσύνη του κόσμου.

Την ώρα που βρισκόμουν σήμερα 5.4.2017, με τον αυτοδιοικητικό, συνδικαλιστικό και εκπαιδευτικό ρόλο μου στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Νοτίου Αιγαίου στη Ρόδο και διεκδικούσα μαζί με δεκάδες εκπαιδευτικούς της περιοχής μας καλύτερη παιδεία για τους μαθητές των νησιών μας και διορισμούς εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Γαστρονομίας κ. Ζαννετίδης, σε ταυτόχρονη συνέντευξη τύπου καταφέρθηκε απρόκλητα εναντίον μου με απρέπεια και προσβολή. Το «πιπεράτο» της υπόθεσης είναι ότι (σύμφωνα με πληροφόρηση που έχω) απάντησε σε ερώτηση Περιφερειακού Συμβούλου - της πλειοψηφίας της Π.Ν.Αι. και τοποθετημένου σε έμμισθη θέση σε εταιρία της, που ασκούσε την ιδιότητα του δημοσιογράφου κατά τη συνέντευξη τύπου.
Ενημερώνω την κοινή γνώμη ότι ουδέποτε ζητήθηκε από τον κ. Ζαννετίδη ή από οποιοδήποτε άλλον ενημέρωση για ενέργειές μου που αφορούν το Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Δωδεκανήσου και εμένα προσωπικά για το ζήτημα που προέκυψε από τις πρόσφατες πλημμύρες στο νησί της Κάσου (στο οποίο αναφέρθηκε για να μου επιτεθεί).
Υπάρχουν έγγραφα και μαρτυρίες που θα δοθούν στο φως της δημοσιότητας και όπου αλλού χρειαστεί για τα παραπάνω που ισχυρίζομαι.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Γαστρονομίας (αναφέρω για συντομία τον παραπάνω τίτλο της «γαστρονομίας», διότι ο κ. Ζαννετίδης έχει τοποθετηθεί σε πολλά αξιώματα από τον κ. Χατζημάρκο, Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου) για πρώτη φορά αναφέρθηκε και αποδέχθηκε δημόσια ότι έχω την ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας στην περιοχή.
Δυστυχώς είναι αυτός:
-               που ξεχνά ως πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής της Π.Ν.Αι. μαζί με συναδέλφους της πλειοψηφίας, (όχι της παράταξης της μειοψηφίας…) καταψηφίζει τις υπηρεσιακές μετακινήσεις μου, και βάζοντάς μου διαρκώς εμπόδια να ασκήσω απρόσκοπτα τα καθήκοντά μου (ήδη έχω προσβάλλει τις αποφάσεις στην Επιτροπή του Άρθρου 7 του ν. 2839/2000, αναμένω την εκδίκασή τους και αν χρειαστεί το θέμα θα κριθεί στη Δικαιοσύνη).
και περίπου οι ίδιοι άνθρωποι που καταψήφισαν εισήγησή μου για θέματα Πολιτικής Προστασίας στην Οικονομική Επιτροπή της Π.Ν.Αι. το Μάη του 2015.
-               που δε με καλεί ετσιθελικά και με αποκλείει σε συνεδριάσεις που αφορούν την Πολιτική Προστασία, όπως οι πρόσφατες για τη λειτουργία της ΕΤΑΙ.ΠΡΟ.ΦΥ.ΚΑ. και των καταστροφών της Κάσου, που συγκάλεσε,
-               που δεν ζήτησε ενημέρωση ούτε από εμένα, ούτε από υπηρεσιακούς παράγοντες του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας που προΐσταμαι, για το ποιες ενέργειες πραγματοποιήσαμε για το ζήτημα που προέκυψε στην Κάσο, αλλά έτρεξε να με «καταγγείλει», ενώ ήξερε ότι είμαι στη Ρόδο… και ασκώ τα υπηρεσιακά μου καθήκοντα,
-               που με έχει προκαλέσει πολλές φορές με τις ενέργειές του και έχει αφήσει αναπάντητα πολλά υπηρεσιακά μου ερωτήματα.
Την παρουσία μου και το έργο μου τη γνωρίζουν πολύ καλά οι πολίτες της Δωδεκανήσου, αλλά και όλων των νησιών του Νοτίου Αιγαίου.
Η προσπάθεια δυσφήμισής μου από τον κ. Ζαννετίδη αποτελεί για μένα διαφήμιση. Άλλωστε αποτελεί «κοινό μυστικό» ποιος είναι ο ρόλος του και η στάση του απέναντί μου.
Του προτείνω να ασχοληθεί με κάτι παραγωγικό με τις απρεπείς και ανερμάτιστες επιθέσεις εναντίον μου, ΕΚΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ και ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Τέλος, όσον αφορά το νέο του τίτλο που του προστέθηκε στο βιογραφικό του με απόφαση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, αυτόν της γαστρονομίας, του εύχομαι να έχει επιτυχία και να μη συνεχίσει τέτοια λάθη, διότι θα μείνει στην Ιστορία ως
«Ο ΣΕΦ ΤΗΣ ΓΚΑΦΑΣ».
Υ.Γ. 1:
Ενημερώνω ότι δε διαθέτω ούτε γραφείο τύπου, ούτε ειδικούς συμβούλους (εξακολουθεί να μην τον εγκρίνει ο κ. Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου) και δεν πρόκειται να μπω πάλι στη διαδικασία να απαντήσω στον κ. Ζαννετίδη. Γράφω μόνος μου τα δελτία τύπου και είμαι υπεύθυνος των πράξεών μου.
Υ.Γ. 2: Στις εκδηλώσεις που καλούμαι και παρίσταμαι λόγω του αυτοδιοικητικού μου ρόλου και «ενοχλώ» γι’ αυτό τον κ. Ζαννετίδη, μεταβαίνω -ως εξαίρεση- με το Ι.Χ. μου και όχι με ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ όπως πράττει συχνά - πυκνά ο κ. Ζαννετίδης και κάποια άλλα μέλη της ηγεσίας της Π.Ν.Αι…
http://www.rodospress.gr© www.rodospress.gr
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου