Ο «ταχυδακτυλουργός» στη μαύρη προπαγάνδα και στο λαϊκισμό και «μεγαλοεπενδυτής» στην επιβολή φόβου κ. Γ. Χατζημάρκος

Ο «ταχυδακτυλουργός» στη μαύρη προπαγάνδα και στο λαϊκισμό και «μεγαλοεπενδυτής» στην επιβολή φόβου κ. Γ. Χατζημάρκος, επιστρατεύει δημοσιογράφους εναντίον μου, γιατί αδυνατεί να απαντήσει ο ίδιος στα συγκεκριμένα ερωτήματά μου.

(απάντηση του Χ. Κόκκινου στην ανακοίνωση… του γραφείου τύπου της Π.Ν.Αι. και σε λοιπούς/ές «πρόθυμους/ες»).
Eίναι παγκόσμιο φαινόμενο και πρωτοφανές για τα αυτοδιοικητικά της χώρας, περιφερειάρχης να είναι ΑΝΙΚΑΝΟΣ να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα και να ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΙ γραφείο τύπου Περιφέρειας και ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ/ΕΣ δημοσιογράφους εναντίον Χωρικού του Αντιπεριφερειάρχη. Έγινε και αυτό στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου! Ο κ. Γ. Χατζημάρκος -για μια ακόμα φορά- αποφεύγοντας να απαντήσει και αδυνατώντας να «δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα», εκμεταλλεύεται το μηχανισμό της Περιφέρειας που ανήκει στο σύνολο της κοινωνίας, κρύβεται πίσω από αυτόν και οι αμοιβώμενοι/ες από το υστέρημα των συμπατριωτών μας δημοσιογράφοι, αντί να κάνουν άλλη δουλειά, στρέφονται εναντίον μου λειτουργώντας ως φερέφωνά του!
Αντιλαμβάνομαι τα προβλήματα του κ. Γ. Χατζημάρκου. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ:
α) Ποιες είναι οι δικαστικές έρευνες και οι έλεγχοι του κρατικού μηχανισμού στον ίδιο και στην Περιφέρεια επί διοίκησής του,
β) για την απουσία πιστοποιημένων γνώσεων (πτυχία κ.λπ.) ενώ μιλάει επί παντός επιστητού. Το κάνει «γαργάρα» (όπως λέει ο λαός μας…!).
Τέλος όσον αφορά τα περί δικαστικών μου «περγαμηνών», ή το ανακαλούν άμεσα, ή θα βρεθούν στο χώρο που επικαλούνται, διότι επένδυσαν στο να προσβάλλουν την εντιμότητά μου και εγώ είμαι πανηγυρικά αθώος και πάντα δικαιωμένος και δυνατός. Η «καραμέλα» των μετακινήσεων «λιώνει» και η γεύση της θα είναι πολύ πικρή για τους οργανωτές τής εναντίον μου πλεκτάνης. Είναι εμφανέστατη η προσπάθειά τους να επηρεάσουν τη Δικαιοσύνη και τον κόσμο εναντίον μου, αλλά ο σχεδιασμός τους... «δεν τους βγαίνει»… Για σκάνδαλα να ψάξει «στην αυλή του» ο κ. Γ. Χατζημάρκος… Οφείλω όμως να του αναγνωρίσω κάτι: Είναι «ταχυδακτυλουργός» στη μαύρη προπαγάνδα και στο λαϊκισμό και «μεγαλοεπενδυτής» στην επιβολή φόβου.
Υ.Γ.: Είμαι βέβαιος ότι θα επιστρατευθούν «αυθόρμητα» άτομα τα οποία θα «υμνήσουν» τον κ. Γ. Χατζημάρκο, τον κ. Χ. Ευστρατίου και άλλα άτομα του περιβάλλοντος του κ. περιφερειάρχη και θα «κατηγορήσουν» εμένα. Ο κ. Γ. Χατζημάρκος έχει τη δυνατότητα από τη θέση του να δίνει αρκετά χρήματα σε Μ.Μ.Ε. για θέματα της Περιφέρειας, κάτι για το οποίο δεν έχω εγώ τη δυνατότητα. Έχει επίσης τη δυνατότητα να προσλαμβάνει συνεργάτες/ιδές του στην Π.Ν.Αι., αλλά το μόνο ειδικό συνεργάτη που δεν έχει αποδεχτεί, είναι αυτός που δικαιούμαι εγώ σύμφωνα με το νόμο (κατά τ’ άλλα μιλάμε για... «έλλειψη στελέχωσης» στην Περιφέρεια…). Γίνεται πλέον αντιληπτό στον καθένα κάτω από ποιες συνθήκες καλούμαι να ανταπεξέλθω στις υπηρεσιακές υποχρεώσεις μου. Υποθέτω ότι η Δικαιοσύνη και οι κρατικοί ελεγκτικοί μηχανισμοί δεν θα μείνουν ασυγκίνητοι με αυτά που συμβαίνουν στην Π.Ν.Αι. επί διοίκησης Γ. Χατζημάρκου!!!
http://www.rodospress.gr© www.rodospress.gr
© www.rodospress.gr

Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου