Την επανάσταση στο χώρο της αυτοκίνησης σκοπεύει να κάνει τα επόμενα χρόνια η VW, παρουσιάζοντας το πρώτο αυτοκίνητο με μέση κατανάλωση κάτω από...
ένα λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα. Πρόκειται για το XL1 το οποίο είχε παρουσιαστεί πέρυσι ως πρωτότυπο και το 2013 αναμένεται να βρίσκεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Η γερμανική φίρμα πραγματοποιεί αυτή την περίοδο τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, προκειμένου να το τελειοποιήσει. Τροφοδοτείται από ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, συνδυάζοντας ένα δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 800 κ.εκ. και ένα ηλεκτροκινητήρα, με συνολική απόδοση 75 ίππων. Έχει βάρος μόλις 795 κιλά, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο DSGκαι η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 35 χιλιόμετρα, επιταχύνεται στα 0-100 σε 11,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Το βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι καταναλώνει κάτω από ένα λίτρο στα 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 24γρ./χλμ., γεγόνός που το καθιστά το πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον.
ένα λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα. Πρόκειται για το XL1 το οποίο είχε παρουσιαστεί πέρυσι ως πρωτότυπο και το 2013 αναμένεται να βρίσκεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Η γερμανική φίρμα πραγματοποιεί αυτή την περίοδο τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, προκειμένου να το τελειοποιήσει. Τροφοδοτείται από ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, συνδυάζοντας ένα δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 800 κ.εκ. και ένα ηλεκτροκινητήρα, με συνολική απόδοση 75 ίππων. Έχει βάρος μόλις 795 κιλά, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο DSGκαι η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 35 χιλιόμετρα, επιταχύνεται στα 0-100 σε 11,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Το βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι καταναλώνει κάτω από ένα λίτρο στα 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 24γρ./χλμ., γεγόνός που το καθιστά το πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου