KATΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ: Για 1,5 ώρα με κρατούσαν παράνομα σε ένα χωράφι...


ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΟΟΟΣ!!!!!

 ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΡΟΔΙΝΙ, ΠΗΓΑ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ (ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ) ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΧΑΡΤΙΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ.
ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΑΛΑΝΑΣ Ή ΕΝΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ (ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΤΟ).

ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ (ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΡΟΔΟΥ) ΜΕ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ!!! ΚΟΡΝΑΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ, ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ (Η ΑΛΑΝΑ.....ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΔΗΛΑΔΗ) ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΓΑΖΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ.

ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΟ, ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΙΝΓΚ!!!

ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ Ή ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΡΟΧΑΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΆΜΕΣΑ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΕΡΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΚΑΛΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ???? ΑΠΟ ΤΙΣ 13.40 ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 14.35 ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΑΝ ΝΑ ΦΥΓΩ (ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΣΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ, ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ ΚΤΛ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ......ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΚΕΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΣΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΛΙΓΟ ΕΛΕΙΨΕ ΝΑ ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ.

ΤΕΛΙΚΑ ΗΡΘΕ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ 
ΠΡΟΕΒΗΣΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.. ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΗΔΗ 15.00, ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 1,5 ΩΡΑ ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΑΦΙ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!! ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟ ΣΟΥ!!!!! ΚΙ ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ .
ifmedia.gr
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 σχόλια:

  1. Ερώτηση, τελικά ήταν ιδιωτικός ο χώρος ή οχι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μας τα λες καλα κοπελιά, εκανες την παρανομια σου πρωτα κλεινοντας το δρομο με την αλανα του αλλου που ειτε νομιμη ειτε παρανομη εσυ ειδες οτι εκλεινες το δρομο στα αλλα αμαξια που δεν μπορουσαν να μπουν και να βγουν αλλα δεν σε ενοιαξε. ομως μετα που σε εκλεισε ο αλλος φωναζεις. Οπως και οταν σε κρατεγε ο αλλος δεν σου αρεσε αλλα οταν πηγε να φυγει προσπαθησες και εσυ να τον κρατησεις παρανομα. Δεν μας τα λες καλα λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι και οι δύο μεριές έχουν δίκιο! διότι και εσείς δεσποινίς στο τέλος θέλατε να τον κρατήσετε! παρ'όλα αυτα ο δήμος έδειξε ξανά την αδυναμία του να διαχειριστεί σωστά ένα θέμα! όμως παντα αυτό θα συμβαίνει,το σωστό δεν θα ήταν να τα βάλετε με τον "κύριο" αλλά με τις δημοτικό αρχές! ελπίζω να συμφωνείτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή