Μέτοχος καταγγέλει την Τράπεζα Δωδεκανήσου

Αγαπητοί φίλοι,
θα ήθελα να προβώ σε μία καταγγελία που αφορά την Συνεταιριστική Τράπεζα Δωδεκανήσου...

Προ τριετίας αγόρασα μερικές μερίδες της τράπεζας (περίπου 75) γιατί μία υπάλληλος με έπεισε... 
πως πρόκειται για πολύ καλή επένδυση κτλ και πάνω απ' όλα σίγουρη 100%. Με διαβεβαίωσε δε, ότι μετά το πέρας της τριετίας (αναγκαστική περίοδο ωρίμανσης) θα μπορούσα να τις ρευστοποιήσω αμέσως.
Σήμερα, μετά από διάφορες αρνητικές συγκυρίες (η σύζυγός μου κατέστη ανάπηρη και εγώ έχασα την δουλειά μου) βρίσκομαι σε άσχημη οικονομική κατάσταση και θέλησα να ρευστοποιήσω ένα μέρος αυτών των μερίδων. Όταν όμως πήγα στην τράπεζα μου είπαν πως δεν γίνεται καμία ρευστοποίηση μέχρι 30-06-'12 κατόπιν απόφασης της τράπεζας της Ελλάδος. Έπεσα απ' τα σύννεφα! Πήρα τηλέφωνο όμως μες στην απελπισία μου στην Κεντρική Τράπεζα της Ελλάδος στην Αθήνα να δω τι θα μου πούν. Μου είπαν πως η Τράπεζα της Ελλάδος απλά συνέστησε σε όλες τις τράπεζες να διατηρούν τα ίδια κεφάλαια σε υψηλά ποσοστά΄ κάτι το αυτονόητο. Ξαναπήγα στην τράπεζα και το ανέφερα στον διευθυντή. 'Αρχισε να μου λέει πως η Διοίκηση της τράπεζας έχει πάρει αυτήν την απόφαση και δεν αλλάζει τίποτα ούτε αν πάω στον εισαγγελέα!
Κατά τα άλλα η τράπεζα μας διαβεβαιώνει ότι λειτουργεί για το συμφέρον του ροδιακού λαού και ότι τα οικονομικά αποτελέσματά της είναι πολύ καλά. Ένα από τα τελευταία δύο όμως δεν ισχύει, γιατί
αλλιώς δε δικαιολογείται η άρνηση και η αναλγησία της τράπεζας που θα "καταστραφεί" αν εξαργυρώσει έστω και κατ' εξαίρεση τις δικές μου μερίδες αξίας περίπου 10.000 ευρώ.
Θα σας ήμουν ευγνώμων αν δημοσιεύατε την παρούσα επιστολή μου.
Δια το αληθές των λόγων μου μπορείτε να ρωτήσετε και την ίδια την τράπεζα. 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
parapona-rodou.
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου