ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΠΠΟΥΡΑ – ΧΑΤΖΗΔΙΑΚΟ - ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ

Δηλώσεις για το γεγονός ότι τα ονόματά τους εμπλέκονται στην περιβόητη λίστα του ΣΔΟΕ περί παράνομου πλουτισμού που είδε σήμερα το φως της Δημοσιότητας μέσω της εφημερίδας «Το ΕΘΝΟΣ της Κυριακής»
έκαναν στη «Ροδιακή» ο αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου κ. Φώτης Χατζηδιάκος και το πρώην Δήμαρχος Αρχαγγέλου κ. Αλέκος Παππουράς. 

Για τις ίδιες καταγγελίες, αποκλειστική δήλωση στη «Ρ» είχε κάνει και ό πρώην δήμαρχος Ρόδου κ. Γιώργος Γιαννόπουλος, όταν η υπόθεση ελέγχου από το ΣΔΟΕ είχε γίνει γνωστή. 
Στις δηλώσεις τους στη «Ρ» αναφέρουν συγκεκριμένα: 

Φώτης Χατζηδιάκος: ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ 

Οσα χρόνια είμαι στην περιφέρεια ή την πρώην Νομαρχία Δωδεκανήσου δεν διαχειρίστηκα ποτέ δημόσιο χρήμα. Ποτέ μα ποτέ. Ούτε ακόμα και τώρα δεδομένου ότι η διαχείριση γίνεται από τα κεντρικά της περιφέρειας. 

Από κει και πέρα όλα τα εισοδήματά μου είναι δηλωμένα και καταχωρημένα στο πόθεν έσχες, που από κοινού υποβάλλουμε με τη σύζυγό μου. Είμαστε περίπου τρεις δεκαετίες στον επαγγελματικό στίβο. 

Οι φόροι μας είναι πάντα πληρωμένοι εμπρόθεσμα και αρχίζω να αναρωτιέμαι τελικά αν μετά από όλα αυτά, απαγορεύεται ένας επιτυχημένος επαγγελματίας να ασχολείται με τα κοινά ή όχι! Δεν είμαι ανεπάγγελτος, έχω δώσει εξετάσεις στην τοπική κοινωνία. 

Θέλω να τονίσω καταλήγοντας, ότι είμαι ανοιχτός σε οποιοδήποτε έλεγχο εισοδημάτων και πηγών. 
Τον Ιούλιο είχα ελεγχθεί από το ΣΔΟΕ Αθηνών απευθείας στο γραφείο μου και δεν βρέθηκε το παραμικρό. 

Αλέκος Παππουράς: ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕ ΦΟΒΑΤΑΙ 

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που με ελέγχουν για να διαπιστωθεί ότι ήρθα φτωχός στην τοπική αυτοδιοίκηση και έφυγα φτωχότερος. 

Εύχομαι το κράτος και οι υπηρεσίες του να ολοκληρώσουν μέσα στο 2013 τον έλεγχο όχι μόνο τον προσωπικό μου και όλων των συγγενών μου πρώτου βαθμού αλλά και δευτέρου διότι οι καταβολές μου οι οικογενειακές ήταν πολύ φτωχές αλλά αξιοπρεπείς και παραμένουν έτσι. Φτωχοί αλλά και αξιοπρεπείς με σεβασμό στην κοινωνία. 

Εύχομαι το 2013 να τελειώσει ο έλεγχος και εγώ προσωπικά από τα tην πλευρά μου θα ασκήσω τέτοια πίεση στο κράτος να τελειώσει γιατί θέλω να είμαι πανέτοιμος εφόσον το αποφασίσω να συμμετάσχω στις εκλογές να συμμετάσχω στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης το 2014 να είναι και να φαίνεται αυτό ότι δηλαδή «καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται.» 

Η το άλλο που λέει ο λαός ότι η γυναίκα του Καίσαρα όχι μόνο να είναι τίμια αλλά να να σκέπτεται να φαίνεται και να το δείχνει. 
Ευχαριστώ ιδιαίτερα αυτόν που με κατήγγειλε, γιατί μου δίνεται η δυνατότητα να σταματήσει η φήμη που λέγεται για τους αιρετούς ότι αυτοί έχουν πολλά λεφτά, και ότι αυτοί τα έχουν αρπάξει. 

Το 2010 με καταγγείλε κάποιος με το όνομα Παπαδόπουλος Ανδρέας - που όπως επιβεβαιώθηκε αργότερα είναι ανύποαρκτο πρόσωπο. 
Συγκεκριμένα έστειλεμε επιστολή καταγγελία στον Πρωθυπουργό, στο ΣΔΟΕ, στον ʼρειο Πάγο, όπου πριν 7 μήνες πήγα και κατέθεσα στην εισαγγελία όλα τα περιουσιακά στοιχεία που δείχνουν ότι είναι μηδενικά.» 

Γιώργος Γιαννόπουλος: «ΑΝΑΜΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ» 

Η υπόθεση για τον έλεγχο στον πρώην δήμαρχο Ρόδου κ. Γιώργο Γιαννόπουλο, είχε γίνει γνωστή εδώ και αρκετούς μήνες. Ο ίδιος μιλώντας τότε στην «Ρ» για την ίδια περίπτωση που σήμερα είδε το φως της δημοσιότητας, δήλωσε ότι έχει πλήρη άγνοια σε ότι αφορά τους ελέγχους αυτούς. 

«Κανείς δεν μου ζήτησε τίποτε και δεν με ενημέρωσε για κανέναν έλεγχο. Μπορούν ωστόσο να ελέγξουν ότι θέλουν. 

Εξάλλου εγώ το έχω ζητήσει εδώ και καιρό σε όλα τα επίπεδα. 
Χωρίς να γνωρίζω το περιεχόμενο των καταγγελιών, υποθέτω κι εκτιμώ ότι αναμασούν τις ίδιες περιπτώσεις που εδώ και καιρό κάνουν με σκοπούς που πολύ καλά πλέον γνωρίζει αυτή η κοινωνία.» 
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου