Ρόδος: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΚ : Με πήρε στο νοσοκομείο έπειτα από ατύχημα που είχα και ως αντάλλαγμα μου ζήτησε...

Ακόμα τρέχει…και δεν φτάνει η Τσαμπίκα με τον σύμφωνα με την καταγγελία της ανώμαλο «καθηγητή» που γνώρισε μέσω του facebook !

 Αν όντως ισχύουν τα όσα καταγγέλλει η Τσαμπίκα πρόκειται για ένα αρκετά λεπτό και πολύ σοβαρό κοινωνικό θέμα.
Παραθέτουμε αυτούσια την καταγγελία

Πήρα το θάρρος να σας γράψω και να σας πω αυτό που μου έτυχε γιατί παρακολουθώ τα ρεπορτάζ σας και ξέρω ότι αντιμετωπίζετε με σοβαρότητα τα κοινωνικά προβλήματα της Ρόδου.

Θα ήθελα να κάνω γνωστό αυτό που μου έτυχε γιατί όλοι είμαστε γονείς ,θειοι, παιδιών και αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο των παιδιών μας και των παιδιών όλου του κόσμου.

Η ιστορία μου έχει πρωταγωνιστή έναν καθηγητή που παραδίδει ιδιαιτέρα στα παιδιά της Ρόδου.

Προχθές είχα ραντεβού με τον εν λόγω 'κύριο' για μεσημεριανό καφεδάκι σε γνωστή καφετέρια της Ρόδου. Τον 'κύριο' τον γνώρισα μέσω fb..τι πιο φυσικό για τις μέρες μάς τρόπος του μου έκανε να τον εμπιστευτώ και δεν το κρύβω και λίγο το επάγγελμα τούτον δρόμο μου για το ραντεβού είχα ένα ατύχημα με το μηχανάκι μου και έπρεπε να μεταφερθώ στο νοσοκομείο. Τι πιο φυσικό να με μεταφέρει ο 'φίλος ' μου'κύριος' ο οποιος με άφησε στο νοσοκομείο αφού εκεί με περίμεναν οι συγγενείς μου.

Γύρισα στο σπίτι το ίδιο βραδύ ζαλισμένη από τα παυσίπονα και τις εξετασεις. Κάποια στιγμή ο εν λόγω 'κύριος' με πηρέ για να ρωτήσει για την υγειά μου. Όταν εγώ τον ρώτησα αν μπορούσα να του ξεπληρώσω το 'καλό' που μου έκανε αυτός μου είπε πολύ σοβαρά ότι είχα υποχρέωση να τον ξεπληρώσω κάνοντας του στοματικό ερωτά και ότι άλλο μπορούσα παραπάνω. Δεν πίστευα στ'αυτια μου. Όταν εγώ αρνήθικα άρχισε να με βρίζει και να με λέει αχάριστη και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Επίσης άρχισε να με απειλεί εκτός από τις άσχημες λέξεις που μου ελεγε. Και τώρα σας θέτω το ερώτημα σε ανθρώπους σαν και αυτούς εμπιστευόμαστε το μέλλον των παιδιών μας??? Τι θα συμβεί αν μια μαθήτρια θέλει να περάσει τις εξετάσεις και ο 'κυριος' αυτος θα πρέπει να ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ?

Παρακαλώ δώστε την προσοχή σας. Αν έχετε παιδιά σκεφτείτε ότι μπορεί να τα στείλετε σε έναν 'κύριο' σαν αυτόν....σας ευχαριστώ!
www.ifmedia.gr

Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment