ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΣΤΙΣ 22/11/2013.

  • Αγαπητοί αναγνώστες, στις 22/11/2013 το νησί της Ρόδου επλήγη από δυνατές βροχοπτώσεις.Την ώρα εκείνη οδηγούσε ο πατέρας μου στην περιοχή της Παστίδας το Φ.Ι.Χ το οποίο ανήκει στην... ατομική μου εταιρεία (ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ). Λόγω της πυκνής βροχόπτωσης δεν είχε καλή ορατότητα και έτσι ακινητοποίησε το αυτοκίνητο στην άκρη του οδοστρώματος. Σε λίγα μόλις λεπτά δημιουργήθηκε ένας χείμαρρος νερού ο οποίος είχε τόσο μεγάλη ορμή που παρέσυρε ένα Ι.Χ και το πέταξε πάνω στο δικό μου.Η σύγκρουση ήτανε τόσο σφοδρή που προκλήθηκαν μεγάλες υλικές ζημιές στο Φ.Ι.Χ μου και το νερό εισχώρησε στο εσωτερικό του αμαξώματος. Αμέσως ο πατέρας μου ειδοποίησε την πυροσβεστική για τον απεγκλωβισμό του αλλά μην μπορώντας να περιμένει γιατί το νερό ανέβαινε επικίνδυνα δέθηκε με ένα σχοινί και κολυμπώντας κατάφερε να πάει στο απέναντι σπίτι . Άμεσα ειδοποιήθηκα κι εγώ και όταν σταμάτησε η βροχή έφτασα στο σημείο όπου η οδική βοήθεια είχε μεταφέρει τον πατέρα μου και το Φ.Ι.Χ . Ο πατέρας μου είχε υποστεί μεγάλο σοκ και ήτανε μούσκεμα . Ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα άλλο ! Δυστυχώς το Φ.Ι.Χ μου έχει καταστραφεί εξαιτίας της σύγκρουσης με το Ι.Χ και της εισροής νερού . Επίσης, καταστράφηκε και ο επαγγελματικός εξοπλισμός ( ηλεκτρικά εργαλεία ) ο οποίος ήτανε μέσα .
  • Από μια πρώτη συζήτηση που είχα με τον ασφαλιστή μου είπε πως η ζημιά δεν μπορεί να αποκατασταθεί από την ασφάλεια γιατί στο πακέτο ασφάλισης δεν έχω κάλυψη από καιρικά φαινόμενα . Εγώ θέλω να ρωτήσω: Εφόσον το αυτοκίνητο είναι επαγγελματικό και πληρώνω εισφορές , ΤΕΒΕ , ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΦΟΡΟ , ΦΟΡΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ,ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ , ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ κ.α , εμένα ποιος θα με αποζημιώσει για να μπορέσω να επισκευάσω το αυτοκίνητο και να ξαναπάρω τον επαγγελματικό εξοπλισμό ώστε να μπορέσω να δουλέψω και να συνεχίσω να πληρώνω όλα αυτά που ζητάνε; Επίσης πιστέυω πως πρέπει να αποζημιωθούν όλοι αυτοί των οποίων έχει πάθει ζημιά το αυτοκίνητό τους καθώς όλοι πληρώνουμε αυτά τα περίφημα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, τα οποία υποτίθεται ότι χρησιμοποιούνται για να γίνονται έργα οδικής κυκλοφορίας. Όμως τελικά ΟΔΗΓΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΤΑΜΙΑ .
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝΕ ΠΛΗΓΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ .
    ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΡΗΝΗΣΑΝΕ ΘΥΜΑΤΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΟΜΗΝΙΑΣ .
    ΨΑΡΟΥΔΑΚΗΣ.Ε 6945935532
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ.
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment