Απερίγραπτη συμπεριφορά καθηγητή σε γυμνάσιο της πόλης μας σημειώθηκε
την Παρασκευή που μας πέρασε, σε αίθουσα διδασκαλίας κατά την ώρα του
μαθήματος...
Ο μαθητής, όπως έχουν οι πληροφορίες μας έκανε χιούμορ με τον συμμαθητή
του που βρέθηκαν να κάθονται στο ίδιο θρανίο. Και χωρίς κάν να προλάβουν να
εκφράσουν τί και πώς έγινε οι μαθητές, ο εξαγριωμένος καθηγητής άρπαξε τον
μαθητή και τον έσπρωχνε με βία μέχρι την πόρτα της σχολικής τάξης, όπου και
στο τέλος τον κοπανούσε επάνω της. Έντρομοι οι συμμαθητές προσπάθησαν
να ηρεμήσουν την κατάσταση, αλλά ο «μαινόμενος ταύρος» είχε πλέον χάσει
τον έλεγχο αφού παράλληλα μαζί με τα σπρωξίματα ακούγονταν και βρισιές κατά του μαθητή. Η κατάσταση βγήκε
εκτός ελέγχου και ο μαθητής οδηγήθηκε στον Γυμνασιάρχη του σχολείου αφού έπρεπε μετά από την «ευγενική»
συμπεριφορά του εκπαιδευτικού θα έπρεπε να περάσει και από τα μεγαλύτερα σχολικά δικαστήρια.
Όλα έγιναν την τελευταία ώρα των μαθημάτων της Παρασκευής, 13 Δεκεμβρίου. Λίγο αργότερα έφθασε ο πατέρας
του μαθητή για να τον παραλάβει από το σχολείο όπου βρήκε τον γιό του σε άθλια κατάσταση ψυχολογική αλλά και
σωματική. Αμέσως οδήγησε το παιδί του στο νοσοκομείο όπου και εντόπισαν οι γιατροί ότι εκτός τους μώλωπες που
βρέθηκαν στο σώμα του μικρού μαθητή, ο άτυχος νεαρός υπέστη κρίση πανικού και μάλιστα δέν θέλει να ξαναπάει
σχολείο.
Οι γονείς του μαθητή, οι οποίοι έχουν καταφύγει σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες, περιμένουν τις αντιδράσεις των
υπευθύνων, αποφασισμένοι να φθάσουν στα άκρα, διότι όπως αναφέρουν σήμερα ήταν το παιδί μας, πρόσφατα
ήταν ένα άλλο παιδί, και αναρωτιούνται τι μπορεί να συμβεί αύριο, στο μέλλον από έναν τέτοιο καθηγητή;
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την έρευνά μας δέν προέκυψε κάποιο επιβαρυντικό στοιχείο στην γενική εικόνα και
συμπεριφορά του μαθητή που βρέθηκε να βιώνει τέτοια βία από τον καθηγητή του μέσα στην σχολική αίθουσα, και
μάλιστα παρουσία των συμμαθητών του. Μάλιστα ο συμμαθητής του που κάθονταν μαζί στο ίδιο θρανίο μας
περιέγραψε εικόνες απείρου κάλους που πραγματοποιήθηκαν μέσα στην τάξη.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής, όπως αναφέρουν οι καταγγελίες που έχουμε, έχει ξανά
απασχολήσει στο παρελθόν την μαθητική κοινότητα του συγκεκριμένου σχολείου με τη βίαιη συμπεριφορά του,
αφού είχε χειρονομήσει και πάλι πριν από λίγο καιρό, πιάνοντάς έναν άλλο μαθητή από τον λαιμό.
Ευελπιστούμε ότι τόσο η Διεύθυνση της Β’ βάθμιας εκπαίδευσης όσο και η Εισαγγελικές Αρχές του νησιού μας θα
δούν το θέμα με την δέουσα προσοχή, ενώ από την πλευρά μας θεωρούμε ότι τέτοια περιστατικά δέν πρέπει να
μπαίνουν στο χρονοντούλαπο, αλλά να διεκπεραιώνονται το συντομότερο δυνατόν, διότι σε περιπτώσεις
χρονοτριβής συνήθως διαπιστώνονται περίεργες διαπραγματεύσεις, πόσο μάλλον σε ένα σχολικό συγκρότημα όπου
τα παιδιά μπορούν κάλλιστα να βρεθούν να γίνουν θύματα αντί θήτες φοβούμενοι ακόμα και απειλές που θα
επηρεάσουν την μαθησιακή τους σταδιοδρομία.
Η συντακτική μας ομάδα θα παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα σας κρατά ενήμερους, αφού
καταδικάζουμε τέτοιες τακτικές και ανάρμοστες συμπεριφορές βιας εντός των σχολικών μονάδων.
http://www.rodos-press.gr
την Παρασκευή που μας πέρασε, σε αίθουσα διδασκαλίας κατά την ώρα του
μαθήματος...
Ο μαθητής, όπως έχουν οι πληροφορίες μας έκανε χιούμορ με τον συμμαθητή
του που βρέθηκαν να κάθονται στο ίδιο θρανίο. Και χωρίς κάν να προλάβουν να
εκφράσουν τί και πώς έγινε οι μαθητές, ο εξαγριωμένος καθηγητής άρπαξε τον
μαθητή και τον έσπρωχνε με βία μέχρι την πόρτα της σχολικής τάξης, όπου και
στο τέλος τον κοπανούσε επάνω της. Έντρομοι οι συμμαθητές προσπάθησαν
να ηρεμήσουν την κατάσταση, αλλά ο «μαινόμενος ταύρος» είχε πλέον χάσει
τον έλεγχο αφού παράλληλα μαζί με τα σπρωξίματα ακούγονταν και βρισιές κατά του μαθητή. Η κατάσταση βγήκε
εκτός ελέγχου και ο μαθητής οδηγήθηκε στον Γυμνασιάρχη του σχολείου αφού έπρεπε μετά από την «ευγενική»
συμπεριφορά του εκπαιδευτικού θα έπρεπε να περάσει και από τα μεγαλύτερα σχολικά δικαστήρια.
Όλα έγιναν την τελευταία ώρα των μαθημάτων της Παρασκευής, 13 Δεκεμβρίου. Λίγο αργότερα έφθασε ο πατέρας
του μαθητή για να τον παραλάβει από το σχολείο όπου βρήκε τον γιό του σε άθλια κατάσταση ψυχολογική αλλά και
σωματική. Αμέσως οδήγησε το παιδί του στο νοσοκομείο όπου και εντόπισαν οι γιατροί ότι εκτός τους μώλωπες που
βρέθηκαν στο σώμα του μικρού μαθητή, ο άτυχος νεαρός υπέστη κρίση πανικού και μάλιστα δέν θέλει να ξαναπάει
σχολείο.
Οι γονείς του μαθητή, οι οποίοι έχουν καταφύγει σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες, περιμένουν τις αντιδράσεις των
υπευθύνων, αποφασισμένοι να φθάσουν στα άκρα, διότι όπως αναφέρουν σήμερα ήταν το παιδί μας, πρόσφατα
ήταν ένα άλλο παιδί, και αναρωτιούνται τι μπορεί να συμβεί αύριο, στο μέλλον από έναν τέτοιο καθηγητή;
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την έρευνά μας δέν προέκυψε κάποιο επιβαρυντικό στοιχείο στην γενική εικόνα και
συμπεριφορά του μαθητή που βρέθηκε να βιώνει τέτοια βία από τον καθηγητή του μέσα στην σχολική αίθουσα, και
μάλιστα παρουσία των συμμαθητών του. Μάλιστα ο συμμαθητής του που κάθονταν μαζί στο ίδιο θρανίο μας
περιέγραψε εικόνες απείρου κάλους που πραγματοποιήθηκαν μέσα στην τάξη.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής, όπως αναφέρουν οι καταγγελίες που έχουμε, έχει ξανά
απασχολήσει στο παρελθόν την μαθητική κοινότητα του συγκεκριμένου σχολείου με τη βίαιη συμπεριφορά του,
αφού είχε χειρονομήσει και πάλι πριν από λίγο καιρό, πιάνοντάς έναν άλλο μαθητή από τον λαιμό.
Ευελπιστούμε ότι τόσο η Διεύθυνση της Β’ βάθμιας εκπαίδευσης όσο και η Εισαγγελικές Αρχές του νησιού μας θα
δούν το θέμα με την δέουσα προσοχή, ενώ από την πλευρά μας θεωρούμε ότι τέτοια περιστατικά δέν πρέπει να
μπαίνουν στο χρονοντούλαπο, αλλά να διεκπεραιώνονται το συντομότερο δυνατόν, διότι σε περιπτώσεις
χρονοτριβής συνήθως διαπιστώνονται περίεργες διαπραγματεύσεις, πόσο μάλλον σε ένα σχολικό συγκρότημα όπου
τα παιδιά μπορούν κάλλιστα να βρεθούν να γίνουν θύματα αντί θήτες φοβούμενοι ακόμα και απειλές που θα
επηρεάσουν την μαθησιακή τους σταδιοδρομία.
Η συντακτική μας ομάδα θα παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα σας κρατά ενήμερους, αφού
καταδικάζουμε τέτοιες τακτικές και ανάρμοστες συμπεριφορές βιας εντός των σχολικών μονάδων.
http://www.rodos-press.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου