Καταγγελία για στημένες προκυρύξεις και θέσεις εργασίας στο Δήμο Ρόδου

Αναγνώστης:

καταγγέλλω τις πηγες Καλλιθέας για στημένες προκηρύξεις και θεσεις εργασίας που δινουν σε ατομα... 
που δεν εχουν τα απαραίτητα κριτήρια για τις θέσεις, οπως επισης και για λαθος καταμετρήσεις ενσημων.
στην παρούσα περίπτωση δουλευω απο τα 17 μου και εκανα αιτηση για 5 θέσεις Δ.Ε στις οποιες εχω προϋπηρεσία πανω απο 5 χρόνια σε καμια απο τις θεσεις που εκανα την αιτηση δεν αναγραφετε η προϋπηρεσία μου και φαινετε οτι δεν εχω δουλέψει ποτε μου και οτι εχω μηδενική εμπειρία.
και ρωταω λοιπον? τι γινετε με τις προκηρύξεις? ποιος ειναι ο αρμόδιος κυριος-κυρια να απαντήσει? δυστυχώς δεν εχω κανενα βισμα να μου λυσει τις αποριες. μου πανε να κανω ένσταση για να δουνε το θεμα μου αλλα πρεπει να πληρωσω 50 ευρω για να γινει και ξερω παρα πολυ καλα οτι δεν προκειτε να βγαλω ακρη γιατι θα ριχνουνε το φταίξιμο ο ενας στον αλλον. εμενα με ρωτατε απατεώνες αν εχω 50 ευρω να σας πληρώσω? για ενα λαθος που εσεις κάνατε? η αιτηση μου ηταν απόλυτα σωστη χωρις κανένα λαθος και ειμαι 100% σίγουρη οτι ολα τα χαρτια μου ηταν σωστά.
δεν προκειτε να το αφήσω ετσι ομως!

Παράπονα Ρόδου
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου