Μετά το σάλο που προκάλεσαν οι αλλεπάλληλες έκτακτες προσγειώσεις που πραγματοποίησαν στην Ισπανία αεροσκάφη της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair λόγω...
έλλειψης καυσίμων, πλέον και η «Γερμανική ένωση κυβερνητών αεροσκαφών Cockpit» καταγγέλλει πως η ιρλανδική εταιρεία τους ασκεί «σκληρές πιέσεις» για να κάνουν οικονομίες στην κηροζίνη.
Η Ryanair ασκεί «σκληρές πιέσεις» στον τομέα αυτόν, καταρτίζοντας πίνακες απόδοσης των κυβερνητών βάσει της κατανάλωσης καυσίμων που κάνουν, τονίζει στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Γιεργκ Χάντβεργκ, εκπρόσωπος της Cockpit.
Ο ίδιος τονίζει πως η ποσότητα καυσίμων με την οποία τροφοδοτείται το κάθε αεροσκάφος ορίζεται εν μέρει από τους κανονισμούς. Όμως πέραν της νόμιμης ελάχιστης ποσότητας, είναι ο κυβερνήτης εκείνος που αποφασίζει πόσα αποθέματα οφείλει να διαθέτει το αεροσκάφος «για περισσότερη ασφάλεια» — ιδίως όποτε εξυπηρετεί πτήσεις προς πολυάσχολα αεροδρόμια, όπου είναι πολύ πιθανό να χρειασθεί να κάνει κύκλους έως ότου του δοθεί άδεια προσγείωσης.
Ο Χάντβεργκ τόνισε πως εκτός της Ryanair, τα καύσιμα αποτελούν «έναν σοβαρό παράγοντα κόστους ιδίως για τις εταιρείες χαμηλού κόστους», και πως σε γενικές γραμμές «πολλές εταιρείες δίνουν οδηγίες στους κυβερνήτες για τους τρόπους χαμηλής κατανάλωσης». «Τα δικαιώματα των κυβερνητών εξευτελίζονται και αυτοί «δεν μπορούν πλέον να αναλάβουν τις ευθύνες τους», τόνισε ο εκπρόσωπός τους.
Οι ισπανικές εναέριες αρχές έχουν δρομολογήσει έρευνες κατά της Ryanair, έπειτα από τα τρία παρόμοια περιστατικά του Ιουλίου, οπόταν η εταιρεία ζήτησε να προσγειωθούν εκτάκτως τρία αεροσκάφη της λόγω ελλείψεως καυσίμων.
Η ιρλανδική εταιρεία απέρριψε τον χαρακτηρισμό «έκτακτη προσγείωση», υποστηρίζοντας πως «όλες οι πτήσεις της Ryanair εκτελούνται με τα απαιτούμενα επίπεδα κηροζίνης».
έλλειψης καυσίμων, πλέον και η «Γερμανική ένωση κυβερνητών αεροσκαφών Cockpit» καταγγέλλει πως η ιρλανδική εταιρεία τους ασκεί «σκληρές πιέσεις» για να κάνουν οικονομίες στην κηροζίνη.
Η Ryanair ασκεί «σκληρές πιέσεις» στον τομέα αυτόν, καταρτίζοντας πίνακες απόδοσης των κυβερνητών βάσει της κατανάλωσης καυσίμων που κάνουν, τονίζει στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Γιεργκ Χάντβεργκ, εκπρόσωπος της Cockpit.
Ο ίδιος τονίζει πως η ποσότητα καυσίμων με την οποία τροφοδοτείται το κάθε αεροσκάφος ορίζεται εν μέρει από τους κανονισμούς. Όμως πέραν της νόμιμης ελάχιστης ποσότητας, είναι ο κυβερνήτης εκείνος που αποφασίζει πόσα αποθέματα οφείλει να διαθέτει το αεροσκάφος «για περισσότερη ασφάλεια» — ιδίως όποτε εξυπηρετεί πτήσεις προς πολυάσχολα αεροδρόμια, όπου είναι πολύ πιθανό να χρειασθεί να κάνει κύκλους έως ότου του δοθεί άδεια προσγείωσης.
Ο Χάντβεργκ τόνισε πως εκτός της Ryanair, τα καύσιμα αποτελούν «έναν σοβαρό παράγοντα κόστους ιδίως για τις εταιρείες χαμηλού κόστους», και πως σε γενικές γραμμές «πολλές εταιρείες δίνουν οδηγίες στους κυβερνήτες για τους τρόπους χαμηλής κατανάλωσης». «Τα δικαιώματα των κυβερνητών εξευτελίζονται και αυτοί «δεν μπορούν πλέον να αναλάβουν τις ευθύνες τους», τόνισε ο εκπρόσωπός τους.
Οι ισπανικές εναέριες αρχές έχουν δρομολογήσει έρευνες κατά της Ryanair, έπειτα από τα τρία παρόμοια περιστατικά του Ιουλίου, οπόταν η εταιρεία ζήτησε να προσγειωθούν εκτάκτως τρία αεροσκάφη της λόγω ελλείψεως καυσίμων.
Η ιρλανδική εταιρεία απέρριψε τον χαρακτηρισμό «έκτακτη προσγείωση», υποστηρίζοντας πως «όλες οι πτήσεις της Ryanair εκτελούνται με τα απαιτούμενα επίπεδα κηροζίνης».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου