Ποσό 8,5 εκατομμυρίων ευρώ χρωστούν στη ΔΕΥΑΡ οι ξενοδόχοι

Αλλά η ΔΕΥΑΡ...Κλείνει το νερό στον φτωχό κοσμάκη....
Το… «δεύτερο κύμα» για την είσπραξη των οφειλών της ΔΕΥΑΡ, κυρίως
από επιχειρήσεις και ξενοδοχεία, έχει ξεκινήσει σύμφωνα με τον Πρόεδρό της κ. Μανόλη Καμπουρόπουλο, σύμφωνα με τον οποίο, οι ρυθμίσεις δεν έχουν αποδώσει καθώς από τα δέκα εκατομμύρια ευρώ που είναι οι οφειλές των ξενοδοχείων, μέχρι τώρα στα ταμεία της Επιχείρησης έχει εισρεύσει 1,5 εκατ. ευρώ. 

Συγκεκριμένα, ερωτηθείς ο κ. Καμπουρόπουλος για τις οφειλές επιχειρήσεων και ξενοδοχείων προς την Επιχείρηση, καταρχήν, είπε ότι τώρα βρισκόμαστε στο δεύτερο κύμα και, όπως εξήγησε, το πρώτο ήταν αυτό κατά το οποίο υπήρξαν οι «συνεπείς» που προσήλθαν να ρυθμίσουν τα χρέη τους αλλά και αυτοί οι οποίοι δεν προσήλθαν καθόλου, όπως, όμως, και αυτοί οι οποίοι μετά την προειδοποίηση και το “κλείσιμο” που τους έκανε η ΔΕΥΑΡ δεν ήρθαν, επίσης, καθόλου για να κάνουν τη ρύθμιση. 

Οπότε, σύμφωνα με τον Πρόεδρο, στη δεύτερη φάση που βρίσκονται τώρα, προχωρούν σε επανέλεγχο όλων αυτών. Κατά τη διαδικασία προκύπτουν κάποια προβλήματα τα οποία φροντίζουν να ρυθμίσουν. Στη συνέχεια, προειδοποίησε ο κ. Καμπουρόπουλος: 
«Πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι ότι, εάν δεν ρυθμίσουν τις οφειλές τους, οπωσδήποτε θα τους αφαιρεθεί ο υδρομετρητής. Αυτό είναι απόφαση της ΔΕΥΑΡ και αυτό θα ισχύσει ανεξάρτητα ποιος είναι και τι δουλειά κάνει. Ούτε τα ξενοδοχεία να μας “απειλούν” αυτή τη στιγμή ότι έχουν διακόσια ή τρακόσια άτομα μέσα στο ξενοδοχείο τους, οπότε δεν μπορούν να τους κόψουν το νερό. Έπρεπε εγκαίρως να έρθουν να κάνουν τις ρυθμίσεις τους»! 

Ερωτηθείς ο ίδιος εάν είναι πολλά τα ξενοδοχεία που έχουν οφειλές, είπε: «Είναι αρκετά. Να φανταστείτε ότι από τα δέκα εκατομμύρια ευρώ που μας οφείλουν, ήρθαν γύρω στο 1,5 εκατ. ευρώ», συμπληρώνοντας ότι, όσοι οφείλουν, εκτός του ότι πρέπει να εξοφλήσουν θα πληρώσουν και το πρόστιμο που προβλέπεται. 

Υπέρογκες χρεώσεις 
Εκτός από το… «αλαλούμ» με τα ειδοποιητήρια που υπήρξε πρόσφατα, που οφειλόταν σε πρόβλημα στο σύστημα της ΔΕΥΑΡ, στους τελευταίους λογαριασμούς έχουν εκδηλωθεί διαμαρτυρίες συμπολιτών μας για υπέρογκες χρεώσεις. Μάλιστα, όπως λέει συμπολίτης μας στη «Ρ», ο λογαριασμός του ήρθε…επί τρία για κατανάλωση πολύ μικρότερου χρονικού διαστήματος σε σχέση με τον προηγούμενο. 

Ο κ. Καμπουρόπουλος παραδέχθηκε ότι έχουν πέσει στην αντίληψή του τέτοιες περιπτώσεις το τελευταίο διάστημα, και μάλιστα καταναλωτές έχουν διαμαρτυρηθεί και στον ίδιο. 
«Αυτό γίνεται διότι προσπαθούν, για να προλάβουν τώρα το σύνολο των ρολογιών που έχει σχεδόν όλο το νησί, να βάλουν στη μέση του κεντρικού λογαριασμού και έναν κατά προσέγγιση, ό,τι κάνει η ΔΕΗ δηλαδή», εξήγησε.

Ο ίδιος, έχει ενημερώσει τους αρμοδίους στην Επιχείρηση ότι πρέπει να το αποφεύγουν αλλά, όπως είπε, είναι θέμα οργάνωσης. Όσο για το τι γίνεται σε περιπτώσεις που όντως οι κατά προσέγγιση λογαριασμοί της ΔΕΥΑΡ είναι υπέρογκοι και σημειώνονται αδικίες, σύμφωνα με τον Πρόεδρό της, αυτοί οι καταναλωτές που θεωρούν ότι η προσέγγιση είναι υπερβολική, εάν προσέλθουν στην Επιχείρηση και αμφισβητήσουν την τελευταία μέτρηση, η ΔΕΥΑΡ είναι υποχρεωμένη να πάει ξανά για μέτρηση και να τους βγάλουν καινούργιο λογαριασμό. 
rodiaki.
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου