Απόπειρα αυτοκτονίας είχαμε σήμερα το πρωί από συντοπίτη μας!!!

Απόπειρα αυτοκτονίας είχαμε σήμερα τις πρωινές ώρες (09.00) από συντοπίτη μας!!! Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος δεν είναι η πρώτη φορά που τολμά να κάνει το ίδιο που έκανε σήμερα: να πάρει το...

μηχανάκι του και καθώς οδηγάει να πέσει πάνω σε τοίχο!!! "Δεν αντέχω άλλο", δήλωσε και συνέχισε "Δεν έχω δουλειά, δεν μπορώ να βρω και δεν μπορώ να ζήσω! Να πεθάνω να ησυχάσω και εγώ και όλοι σας. Μου ζητά η μάνα μου χρήματα και δεν έχω να της δώσω". Στην προσπάθεια του να μεταφέρει στον κόσμο τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με την κρίση που μαστίζει την χώρα μας, είπε κουβέντες που πρέπει να προβληματίσουν τους άρχοντες τους νησιού μας, αφού, μιας και όπως είπε ο ίδιος, οι δικοί του συγγενείς δεν του προσφέρουν δουλειά!!!
Ο ίδιος (ευτυχώς) είχε χτυπήσει ελαφρά αλλά αρνιόταν να τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο.
Share on Google Plus

About Ποσειδωνία Ρόδος

    Blogger Comment
    Facebook Comment