Ο αγενέστατος γιατρός στα επείγοντα του Νοσοκομείου της Ρόδου

Προχθές 9 Σεπτεμβρίου κ ώρα περίπου 10:15 το βράδυ επισκεφτήκαμε με την αρραβωνιαστικιά μου τα επείγοντα του νοσοκομείου Ρόδου (δυστυχώς) γιατί...
σχολώντας απ τις εργασίες μας η γυναίκα μου παραπονέθηκε για πόνο στο πόδι κ πρήξιμο.
Καταφθάνοντας λοιπόν μας σταματάει ευγενέστατα ο security κ μας λέει ότι μέσα στα επείγοντα είναι για τους «ξαπλωτούς» για πιο απλά περιστατικά είναι ένας γιατρός έξω κ ελέγχει τέτοιο «τύπου» περιστατικά.
Ήμασταν σε σειρά μετά από μια δεσποινίς η οποία ήρθε με το δεσμό της κ της φώναζε ο συγκεκριμένος ιατρός ότι είναι μάλλον ψύξη αυτό που είχε κ δεν χρειάζεται καν να την εξετάσει κτλ…
Μπαίνουμε καθόμαστε.
-γιατρέ το πόδι μου έχει πρηστεί κ πονάει!! – Ελα ΡΕ δεν είναι τίποτα δεν είναι πρησμένο. (Ο γιατρός δεν ήταν νεαρής ηλικίας ούτε του δόθηκε κάποιο θάρρος για να ξεστομίσει το ΡΕ)
– Γιατρέ είναι πρησμένο κ πονάω δες!!
– Η παντόφλα μάλλον είναι το έπρηξε
– Γιατρέ υποψιάζομαι ότι μάλλον μπορεί να με τσίμπησε κάτι γιατί βλέπω κάτι σαν σπυράκι.
– (με δυνατή φωνή) Ε πες το έτσι ρε !!!! Που θες να το ξέρω εγώ;!;!
Εδώ μπαίνω εγώ : μα κ εμείς γιατρέ υποθέτουμε δεν γνωρίζουμε!!
– για τέτοια πράγματα δεν έρχονται στα επείγοντα!!!
Του λέω : μα πρήστηκε ξαφνικά γιατρέ που να ξέρουμε αν είναι επείγον η φεύγει με ένα πονσταν;!
ΕΙΠΑ!!! Εδώ πεθαίνουν άνθρωποι κ εσύ ήρθες να μου κανείς τον έξυπνο;!
Γιατρέ δεν σας κάνω τον έξυπνο απλά μπορεί να την δάγκωσε κάποιο φίδι μπορεί να είναι κάποια μόλυνση κ εσείς απλά κάνατε διάγνωση εξ όψεως!!
-άντε ρε βλάκα φύγε απ εδώ!!! Αν ήταν φίδι θα είχε πεθάνει σε 10 λεπτά !!
– ε ωραία τι να πάρουμε τώρα για να ξεπρηστει;!(ρωτάει η κοπέλα μου)
– να σηκωθείτε να φύγετε τώρα!! Α στο διάολο!!! (Πηγαίνοντας επιθετικά προς τη κοπέλα μου)!!!!
Ώπα του λέω γιατρέ!! Εμείς σε πληρώνουμε!! Είσαι δημόσιος υπάλληλος. Περιμένουμε απάντηση!!
– Να πάτε να γαμ….τε (ήταν προφανώς η διάγνωση).
Και ήρθε ο security κ μας έβγαλε έξω…
http://rodosreport.gr/
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια: