Στα social media στρέφεται για την προβολή και τη διαφήμιση της Ρόδου ο ΠΡΟΤΟΥΡ, όπως αποφασίστηκε στη χθεσινή πολύωρη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του...
Στη συνεδρίαση τέθηκε επί τάπητος η πορεία εξέλιξης της φετινής τουριστικής περιόδου με βάση τα μηνύματα που υπάρχουν από τις τουριστικές εκθέσεις στις οποίες έλαβε μέρος ο ΠΡΟΤΟΥΡ και τις προκρατήσεις που γίνονται από όλες τις τουριστικές αγορές.
Όπως δήλωσε στην «ΠΡΟΟΔΟ» ο πρόεδρος του ΠΡΟΤΟΥΡ και δήμαρχος Ρόδου Στάθης Κουσουρνάς, τα μηνύματα που υπάρχουν για την πορεία της φετινής τουριστικής σεζόν είναι αισιόδοξα και όπως εκτιμάται οι αφίξεις θα σημειώσουν αύξηση σε σχέση με πέρυσι.
«Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εφησυχάσουμε αλλά να είμαστε σε εγρήγορση, λόγω της ρευστότητας που επικρατεί. Oι tour operators φαίνεται ότι ασκούν από τώρα πιέσεις στους ξενοδόχους για περαιτέρω μείωση των ήδη χαμηλών τιμών που προσφέρουν» τόνισε ο κ. Κουσουρνάς.
Αυτό που αποφασίστηκε χθες είναι να περιοριστούν οι δαπάνες για την παρουσία της Ρόδου μέσω του ΠΡΟΤΟΥΡ στις διάφορες τουριστικές εκθέσεις, προκειμένου να δοθεί βάρος και έμφαση στα social media. Στο πλαίσιο αυτό η παρουσία του ΠΡΟΤΟΥΡ στη διεθνή έκθεση του Βερολίνου που θα διεξαχθεί από τις 6-10 Μαρτίου θα είναι διαφορετική απ΄ότι τα προηγούμενα χρόνια.
Το περίπτερο που θα μισθωθεί θα έχει δύο επίπεδα, και για την προβολή της Ρόδου θα δοθεί βαρύτητα στην σύγχρονη τεχνολογία.
Επίσης, χθες συζητήθηκε το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθούν επιπλέον δράσεις σε Λονδίνο και Μόσχα που θα στοχεύουν στην προσέλκυση περισσότερων τουριστών στη Ρόδο από τις χώρες αυτές.
Ακόμη συζήτηση έγινε και για τα δρομολόγια που θα εκτελέσει φέτος προς τη Ρόδο η αεροπορική εταιρεία Ryanair, μετά τη συμφωνία που επιτεύχθηκε για τη συνδιαφήμιση του νησιού.
Τέλος, αποφασίστηκε η λειτουργία από φέτος περιπτέρου του ΠΡΟΤΟΥΡ στο αεροδρόμιο Διαγόρας που θα στοχεύει στην ενημέρωση των τουριστών που επισκέπτονται το νησί.
proodos.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου