Ώρες αγωνίας για Ροδίτη γυμναστή

Ώρες αγωνίας περνάει από σήμερα το απόγευμα η οικογένεια Ροδίτη φροντιστή- γυμναστή, ο οποίος βρέθηκε για ασήμαντη αφορμή στο «μάτι του κυκλώνα», εξαιτίας επεισοδίου που συνέβη στο κλειστό της Καλλιθέας.....
Ο συντοπίτης μας έφυγε νωρίς το μεσημέρι από το σπίτι του με μοτοσυκλέτα, σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση και το απόγευμα στις 17:30 συνομίλησε με τον φίλο του αντιπεριφερειάρχη κ. Γιάννη Φλεβάρη εκφράζοντάς του την λύπη του για το επεισόδιο που  συνέβη στο κλειστό γυμναστήριο  ενώ από εκείνη την στιγμή δεν απαντάει στο κινητό του τηλέφωνο.
Ανησυχία έχει προκαλέσει το γεγονός ότι πριν από πέντε ώρες ανέβασε στο προφίλ που διατηρεί σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης το ακόλουθο μήνυμα:
«Για ότι πάθω…. ξέρετε ποιοι είναι οι υπεύθυνοι….ήμουν πάντα μπροστάρης στον αθλητισμό και πάνω από όλα στη διαμόρφωση αθλητικής παιδείας…τα έργα μου γνωστά σε όλη την Ρόδο…έχω ήθος και πάνω απ’ όλα είμαι παιδαγωγός…ντροπή …..δεν αξίζει να βρίσκομαι εν ζωή αν μου χτυπάτε ανελέητα και βρώμικα 2 πράγματα: την οικογένεια μου και την προσωπικότητα μου…το κρίμα στο λαιμό σας …..γεια σας».
Το μήνυμα είχε σαν αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί άμεσα η αστυνομία, η οικογένειά του και οι φίλοι του για τον εντοπισμό του.


 Πηγή:www.dimokratiki.gr
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου