Ρατσιστική αντιμετώπιση ροδίτισσας που βρέθηκε στη Δανία


Μεγάλη περιπέτεια έζησε μια 63χρονη ροδίτισσα που βρέθηκε σε πόλη της Δανίας πριν από μερικές εβδομάδες, προσκεκλημένη σε γάμο συγγενικού της προσώπου...
Πέρα από το γεγονός ότι η ίδια κινδύνευσε αφού είχε επί πέντε ολόκληρες μέρες πυρετό που έφθανε ακόμα και τους 40 βαθμούς, με δύσπνοια και άλλα συμπτώματα, δέχθηκε και την άκρως ρατσιστική συμπεριφορά όπως κατήγγειλε η ίδια, από γιατρούς τους οποίους επισκέφθηκε για να την βοηθήσουν.

Το αποκορύφωμα της όλης υπόθεσης ήταν ότι οι ίδιοι οι γιατροί ακόμα και του νοσοκομείου που επισκέφθηκε, την εξέτασαν όρθια(!) ενώ αρνήθηκαν πεισματικά να κάνουν εισαγωγή στο Νοσοκομείο της Δανίας όπως ζήτησε η ίδια προκειμένου με ασφάλεια να μπορέσει να ξεπεράσει την περιπέτεια της υγείας της!

Το γεγονός, αποκάλυψε η ίδια η συμπολίτισσά μας, (τα πλήρη στοιχεία της στην διάθεση της «Ρ») μόνο και μόνο όπως επισήμανε, για να ξέρουν όλοι οι Έλληνες, ποια συμπεριφορά μας επιφυλάσσουν πλέον οι εταίροι μας (ή κάποιοι από αυτούς) όταν βγαίνουμε στο εξωτερικό και χρειαζόμαστε τη βοήθειά τους.

Η κυρία Ειρήνη, μιλώντας στη «Ροδιακή» περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια την αθλιότητα και την προσβολή της προσωπικότητάς της στο εξωτερικό όταν χρειάστηκε ιατρική και φαρμακευτική νοσηλεία.

«Δεν πίστευα σε αυτό που έζησα. Είμαι 63 ετών –είπε στη “Ροδιακή” η κ. Ειρήνη- και ποτέ μέχρι σήμερα δεν ένοιωσα τόσο άσχημα και τόσο προσβεβλημένη.

Είχα την ατυχία ενώ βρέθηκα στη Δανία να αρρωστήσω και τότε βίωσα μια άνευ προηγουμένου απαξίωση και προσβολή από τους γιατρούς που με εξέτασαν. Αρχικά πήγαμε σε ιδιώτη. Καιγόμουνα από τον πυρετό αλλά ούτε να καθίσω δεν μου είπε όταν πήγαμε στο ιατρείο. Ήτα απόλυτα ψυχρός και απαράδεκτος. Έκανε διάγνωση ενώ ήμουν όρθια! Μου έδωσα αντιβίωση και πήγαμε σπίτι.

Μετά από 2 μέρες, αντί να υποχωρούν τα συμπτώματα έγινα ακόμα χειρότερα. Έβηχα, είχα αιμόπτυση(!) είχα πυρετό που έφθανε το 40. Ζήτησα να με πάνε στο νοσοκομείο αλλά μου είπαν από το τηλέφωνο ότι δεν μπορούσε να γίνει εισαγωγή με αυτά τα συμπτώματα που είχα!

Αναγκάστηκαν όταν είδαν ότι χειροτέρευα να με πάνε εκεί. Η συμπεριφορά του γιατρού ήταν διπλά προσβλητική. Ούτε να καθίσω επίσης μου επέτρεψε. Με εξαιρετική ψυχρότητα με εξέτασε όρθια ενώ είχα πυρετό και αιμόπτυση.

Μου είπε ότι ήταν ίωση και ότι δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας! Εγώ δεν μπορούσα να πάρω ανάσα. Υπέφερα. Έτρεμα κι ηθελα να γυρίσω στη χώρα μου, στη Ρόδο, στο νοσοκομείο μας αν γίνονταν εκείνη τη στιγμή.

Αποφάσισα να δημοσιοποιήσω αυτόν τον εφιάλτη που έζησα για πολλούς και διάφορους λόγους. Δεν ξέρω αν είναι έτσι όλοι οι άνθρωποι της Δανίας ή αν έπεσα στην περίπτωση. Ξέρω όμως ότι αυτό που βίωσα ήταν απαράδεκτο και απάνθρωπο.

Κι έχω να πω τούτο τελειώνοντας: Αν είναι έτσι τα πολιτισμένα και πλούσια κράτη της Ευρώπης, τότε είμαστε μια χαρά εμείς εδώ, μέσα στη φτώχεια και την οικονομική μας κρίση. Τουλάχιστον την ανθρωπιά μας δεν την έχουμε χάσει..!»




Μιχάλης Μαστής.
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου